Veelgestelde vragen

Kom je er niet helemaal uit? Hieronder staan alvast de veelgestelde vragen op een lijstje. Vraag niet gevonden? Neem contact met ons op via de contactpagina.

Bezorging

Welke levertijd hanteren jullie?

Wanneer je voor 16:00 een bestelling plaatst wordt de bestelling in 1 of 2 dagen thuis geleverd. Bestel je na 16:00, dan kan het mogelijk 1 dag langer duren.

Let op dat er niet wordt bezorgd op zondag (en maandag voor pakketten die door de brievenbus passen). Ook kan onze bezorgpartner PostNL vertraagd zijn tijdens feestdagen.

Hoe kan ik gebruik maken van gratis verzending?

Bij elke bestelling van €25,00 of hoger krijg je de bestelling gratis verzonden. Deze optie is automatisch geselecteerd bij checkout, in plaats van de standaard optie van €3,50.

Ook kan het zo zijn dat je een speciale kortingsbon hebt ontvangen. Vul deze dan in tijdens checkout (voordat je het bedrag betaald!).

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Bij bestellingen onder €25,00 betaal je €3,50 verzendkosten, terwijl je geen verzendkosten betaald bij bestellingen vanaf €25,00. Nadat je de bestelling hebt geplaatst sturen wij jouw bestelling op via PostNL in een zo klein mogelijk pakketje. Voor de meeste van onze producten is dit een brievenbuspakje.

Wil je weten in welke vorm jouw bestelling aankomt? Stuur ons een mail naar info@techprotect.nl.

Wanneer komt mijn pakketje binnen?

Nadat je de bestelling hebt geplaatst wordt het pakketje dezelfde of volgende dag afgeleverd aan onze bezorgpartner PostNL. Zij zorgen ervoor dat je het pakketje zo snel mogelijk ontvangt. Je ontvangt je pakketje 1 tot 2 dagen nadat je de bestelling hebt geplaatst, met uitzondering van zondag (en maandag bij kleine pakketjes).

In drukke periodes en tijdens feestdagen, zoals met de Kerstdagen, kan het voorkomen dat PostNL vertraagd is. Houd hierbij rekening met een mogelijke vertraging van een extra 1 tot 4 dagen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen via track en trace?

Als de bestelling met track en trace verzonden is heb je een e-mail ontvangen met de track en trace code. Deze kan je invullen op de website van PostNL om de status van de bezorgen te bekijken.

Kan ik buiten Nederland laten bezorgen?

Helaas is dit op het moment niet mogelijk. Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn bezig met het toevoegen van deze functie.

Retourneren

Hoeveel garantie zit er op de producten?

De garantie verschilt per product. Zie de productpagina voor de garantieregeling die toepasselijk is op het product.

Staat het niet vermeld op de productpagina? Ga dan uit van 6 maanden garantie, of neem contact op via info@techprotect.nl.

Wat is jullie retourregeling?

Niet goed, geld terug! Je kan het product retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst van het product, om welke reden dan ook. Zorg ervoor dat het product in originele staat geretourneerd wordt. Stuur ons even een mailtje naar info@techprotect.nl zodat wij op de hoogte zijn van de retour en vermeld de reden van retour.

Wij vergoeden het volledige aankoopbedrag van de geretourneerde producten. De gemaakte retourskosten zijn voor eigen rekening.

Wat is jullie retoursadres?

Vermeld het volgende adres op de retourzending:
TechProtect.nl
Afdeling Retourzendingen
Boterkarn 54
3223LS  HELLEVOETSLUIS

Wanneer wordt het bedrag teruggestort op mijn rekening?

Wanneer je de retour hebt aangemeld via e-mail zullen wij de terugstorting gaan verwerken. Voordat we het geld kunnen terugstorten hebben we bewijs voor de retourzending nodig, zoals wanneer wij de retour hebben ontvangen. Nadat wij het bewijs hebben ontvangen boeken wij het geld terug naar uw rekening binnen 48 uur. Het ligt aan de bank hoe lang het daarop duurt om de terugstorting te voltooien.

Bestelling plaatsen

Hoe kan ik betalen?

Tijdens de checkout kan je kiezen tussen betalen via iDeal, PayPal of Credit Card. Wil je betalen met Credit Card? Kies dan eerst PayPal en volg de stappen.

Kan ik achteraf betalen?

Helaas is dit op het moment niet mogelijk. Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn bezig met het toevoegen van deze functie.

Waarom kan ik niet meer dan een bepaald aantal producten bestellen?

Wanneer je producten toevoegt aan de winkelmand kan het zijn dat er een limiet wordt bereikt. Dit komt omdat de huidige voorraad niet verder strekt.

Toch meer bestellen? Stuur een verzoek naar info@techprotect.nl.

Maken jullie gebruik van dropshipping?

Nee, wij maken geen gebruik van dropshipping. Al onze producten liggen bij ons op voorraad. Zo kunnen wij sneller leveren en toezien op de kwaliteit van ons assortiment.